Bazen Hayaller Gerceklesir

8 Ocak 2014 Çarşamba

Sıradan bir gün

Günaydın,bu sabah Beşiktaş'a geçerken çok keyif aldım denizin üzerinde olmaktan,elimde nescafem ve kulağımda müzik,huzuru depoladım içime.

Bir ofis günü daha başlamış bulunmakta,gecem biraz uykusuz geçse de an itibariyle dinamik hissediyorum.Efo  rahatsızdı dün,eve gittiğimde kedi gibi yatıyordu yatak odasında.Mercimek çorbası,sıcak duş,ıhlamur,minoset ve taze portakal suyundan sonra bugüne biraz daha iyi başladı :) Sevdim bu hemşirecilik olayını ben ve O da oldukça itaatkardı zaten :)
Efo'nun Almanya'da ki yaşlı dayısı vefat etmişti 2-3 gün önce,buraya nakil işlemleri tamamlanmış bugün öğleden sonra İstanbul'a getirilecek.Akşam da Karacaahmet mezarlığında ki morga yerleştirilecek,yarın da defin işlemleri var.Hayli yoğun,yorucu ve iç ağrılı geçecek birkaç gün bekliyor O'nu kısaca.
***
Deliler gibi internette dolandığım,şeker hamuru,kurabiye,cupcake girişimim için en sonunda ilk malzemelerimin siparişini verdim!Sanıyorum yarın eve teslim edilecek ve ben de akşam onlarla tanışacağım.Cumartesi ya da pazar günü de ilk deneyimim olacak,umarım %100 e yakın bir başarı elde edebilirim.

Bol süt tozu bulunan mis kokulu nescafemle sizleri selamlıyor ve günün geri kalan kısmında mutluluk diliyorum,sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazın ben patrona iletirim :) Sevgiyle...

© 2011 TOPUKLU POLLYANNA , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena