Bazen Hayaller Gerceklesir

17 Ocak 2014 Cuma

Mutlu haftasonları...

Merhabalar herkese,

Bu sabah İstanbul'da yağmurlu bir güne uyandık.Mis gibi yağmur yağışı ve sıcakla soğuk arasında kalmış yumuşak hava yürümeye değerdi.Her sabah minübüs durağına kadar bir 10-15 dakikalık yürüme mesafem olması benim bunu değerlendirmeme yetti.Normal şartlarda hemen bir cadde sonrasında minübüse binebilecekken,ana durağa yürüyüp en ön koltuğa oturma gayretiyle sabahları 10-15 dakika yürümeyi tercih ediyorum :) Bu sabahta kulaklığımla şehir trafiğini izleyerek sahile kadar inmiş bulunmaktayım.

Siz nasıl istersiniz bilemiyorum ama tercihim haftasonunun da yağışlı geçmesi...

Dün eve gittiğimde alışveriş yaptığım siteden kutumun geldiğini görmem inanılmaz sevindirdi beni. Efo'da sürpriz olsun diye söylememiş teslim aldığını,gerçekten bir heyecanla açtık.Yeni malzemelerimle yeni tanışırken,ben daha onları yeni tanırken Efo'ya ne işe yaradıklarını anlatma çabam paha biçilemezdi :)
Şimdilik bu malzemeler için bir çekmece ayarladık ve mutfağı yaptıracağımızda kendime özel bir bölüm ayıracağımı üzerine basa basa söyledim :)
***
Bu defa siparişlerimi bir önceki siteden değil de,Barmar'dan sipariş verdim ve gerçekten herkese de tavsiye ederim.Şeker hamurumu yine şeker&sugar markasından aldım,diğer malzemelerin ise kalitesi gerçekten çok çok barizdi.Özellikle kalıplar arasında ki farka şaştık kaldık ve güzel olanı ise ciddi bir fiyat farkı olması...Hem kaliteli hem de fiyatı çok daha uygun, bilgilerinize...

Son günlerde çok fazla araştırma yapmış olmama rağmen kurabiyeleri sergileyebileceğim kavanozlar bulmakta zorlanmıştım.Bu sabah blogger da yeni postlara bakarken gördüm ki shingetsununpisilidukkani bununla alakalı mükemmel bir post yazmış,tek kelimeyle ba-yıl-dım!Mutfağın değişik yerlerinde binbir çeşit amaçla kullanılabilecek harika kavanozlar...Kesinlikle istiyorum diye de kendisine not bıraktım :)

Haftasonunu yapacağım kurabiyelerden ötürü iple çekerken herkese mutlu ve keyifli bir haftasonu dilemek isterim.Mutlu kalın...




4 yorum:

  1. Sabah bloguma girdiğimde ilk senin güzel yorumunla güne güzel başladım. Çok sevindim gerçekten beğenmene. Sonra hemen senin bloguna zıpladım ve yazında bana da yer vermiş olman günümü daha da şukela yaptı:) Teşekkür ederim. Kavanozlar için mail fırtınası yapabiliriz:) Bu arada pasta-kurabiye malzemeleri konusunda Eminönü' ne de ufak bir ziyaret yapmanı tavsiye ederim. Güzel şeyler karşına çıkacaktır. Ben kurabiye yapmıyor olmama rağmen oraya her gittiğimde o mağazaları geziyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminönü kesinlikle aklımda benim ama bir türlü gitme şansını yakalayamadım.Bir sonraki alışverişimde inşallah gideceğim :) Kavanozlar için hemen ulaşıyorum sana,mutluyum mutluuu :)

      Sil
  2. her hafta sonunu ıple ceker olucaz sayende:) bakalım bu hafta sonu neler yaptı dıye:)

    YanıtlaSil

Siz yazın ben patrona iletirim :) Sevgiyle...

© 2011 TOPUKLU POLLYANNA , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena