Bazen Hayaller Gerceklesir

8 Ocak 2014 Çarşamba

Dünya küçükse,bloggerda küçük öyleyse

Az önce bloggerda sörf yaparken bir paranoyaklık sezdim kendimde.Beğendiğim,ilgimi çeken yazılara yorum bırakırken birden beynimde sinyaller çaktı ta ta ta tammm,ya bu resimsiz blog benim hiç sevmediğim birine aitse?Ya asla selam vermeye tenezzül etmeyeceğim bir hem cinsim yazdıysa bu yazıyı?Hep dünya küçük dünya küçük deyip duruyoruz,e blogger da küçük,dikkat etmek lazım mazallah!

                                                           
                                                               Nerde benim dedektif gözlüklerim?

6 yorum:

  1. Benim de aklıma gelir hep bu ama napalım buda başka bi dünya işte. :))))))

    YanıtlaSil
  2. Biz hatunların aklından neler geçmiyor ki!Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Valla hiç düşünmemiştim ama şimdi aklıma soktunuz...:)
    Safmıyım ne..:)

    YanıtlaSil
  4. Olabilirliği düşük olsa da,birden aklımda belirdi işte :) Yok yok olmaz öyle şey diyelim en güzeli :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen burası böyle şeyleri yok sayma dünyası:))))))

    YanıtlaSil

Siz yazın ben patrona iletirim :) Sevgiyle...

© 2011 TOPUKLU POLLYANNA , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena