Bazen Hayaller Gerceklesir

6 Ocak 2014 Pazartesi

Seker Hamurlu hayaller,hayaller...

Bir pazartesiye daha giriş yapmış bulunmaktayım,ofiste benim açımdan şuan herşey stabil...

Bir haftadır hevesli olduğum şeker hamurlu kurabiye yapımıyla ilgili araştırmalarıma hala devam ediyorum.İlk siparişlerimi verebileceğim ve aradığım temel şeyleri de kolaylıkla bulabildiğim bir site buldum.Yanlız farkettim ki terimlere oldukça yabancıyım,örneğin baskı kopatının ne olduğunu googledan araştırmam gerekti,ne için nasıl kullanılıyor diye :)Yavaş yavaş malzemeleri ve kullanım şekillerini öğreneceğim elbette.İlk deneyimimi bu hafta sonu yapmayı istiyorum ve oldukça da heyecanlıyım.Planlarım büyük lakin başarılı olursam...Oldukça da hevesli bir ortağım olacak bu işte:)Muhtemelen çok fazla maceramız olacak mutfakta ve bende çoğunu sizinle paylaşacağım.

Bu işin hayalini kurması bile çok keyifli!

İlk olarak beyaz-pembe şeker hamuru,kalp bir kurabiye kalıbı,kalp figürlü basmalı kopat ve düz bir merdane (hepsi birbirinden şahane!) siparişi verdim:)
Bu işin temel noktası kurabiyeyi yapabilmekteymiş,araştırmalarım sonucu bunu da öğrenmiş oldum.Kabartma tozu kullanmayacağım ve kurabiyelerin aynı kalıpta fırından çıkabileceği bir tarif buldum,umarım başarılı olurum.
Şimdilik benden sevgiler,mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz yazın ben patrona iletirim :) Sevgiyle...

© 2011 TOPUKLU POLLYANNA , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena