Bazen Hayaller Gerceklesir

11 Mart 2014 Salı

Midem ALMIYOR!


Sabahtan beri okuduklarımı,gördüklerimi,yazılanları midem almıyor benim.Şimdi boğazıma kadar öfkeyle doluyum,resmen yumru oturdu;gözlerimden ateş çıkıyor,içim çok acıyor benim.Öyle yorumlar okudum ki insanlardan,ne su testisi su yolunda kırıldı demedikleri kalmış ne de toplayın piçlerinizi demedikleri.ÖLÜM BU ÖLÜM!Sen hangi vicdanla yazarsın,hangi insanlığın arkasına sığınırsın hangi ruhu barındırırsın içinde!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uçmak istedim baba,
Gülüşümden vurdular!
Ben düşlerimi uçurtmama sakladım anne, 
Uçurtmamı vurdular!

Ağla anne!
Gökyüzünün maviliklerini taşıyan yağmur damlalarıyla ağla!
Ağla anne!
Ağla ki gözlerindeki gök'yaşlarında mavi mavi uçayım.
Uçayım ki ben çocukluğuma doyayım.

Beni niye vurdular anne?
Bebeklerin, çocukların katili niye olunur ki anne?
"kötüleri vururlar" derdin ya..
Ben kötü müyüm anne...

BEN DÜŞLERİMİ UÇURTMAMA SAKLADIM ANNE..
UÇURTMAMI VURDULAR...
#BERKİNELVAN sana söz olsun BİTECEK!

6 yorum:

  1. Ahh Aylin'cim ah... Yayınladığın o yorumları ben de okudum ve o yorumları yazanlar insan olamaz; vicdan sahibi hiç olamaz. Akıl hocaları rte onların, dolayısıyla yazdıklarından fazla birşey beklememek gerek. Temennim bu acının kat be katını dünya gözüyle yaşasınlar. Bakalım o zaman kuytuya saklanmış vicdanların açığa çıkmaya cesareti olacak mı.

    YanıtlaSil
  2. En ustteki yazismalari gormemistim kanim cekildi resmen inanamıyorum.
    Gun gelir devran döner...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sabah bir uyanalım,her yer ışık dolsun...

      Sil
  3. inanamıyorum bu yazılanlara... bu kadar mı gözleri dönmüş bunların :( masum bir çocuktan bu şekilde bahsedenler insan olamaz... yazıkkkk çok yazıkkk... evlat bu yaaaa...
    vicdan kalmamış bunlarda, insanlıklarını yitirmişler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk işte adı üstünde!Keşke ölümüde çocukların erişemeyeceği yere koyabilsek!

      Sil

Siz yazın ben patrona iletirim :) Sevgiyle...

© 2011 TOPUKLU POLLYANNA , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena